pictures of friendship !

Bjuder på lite galna bilder av mig & mina underbara vänner från hösten/vinter , so enjoy it!



Underbara tjejkvällar med fika, skratt & allmänt stök. Kärlek på er! ♥



Ännu en tjejkväll, varm choklad & mys med vänner är grymt!
Även fast man blev så mätt att man nästan rullade därifrån ;)


Varför inte egopixa lite på golvet? GOOD IDEA!


Amanda är sugen på lite julmust ;)



Rebecka gör allt för att få vara med på en bild ;)


Marion ställer gärna upp på bild, fast hon tycker att kuvertet förtjänar lite uppmärksamhet .. ;)


-HAHAHA! Det va fööör kul, eller hur Maggan? ;)


Amanda hade dukat superduperfint .. fast Magda var bara tvungen att testa
hållbarheten på julgranskulan i mitten genom att kasta den + flera till i stengolvet ;)


Eftersom vi hade varit exemplariskt snälla iår, kom självklart tomten! :D


Vad vore en kväll utan sällskapsspel?!? Nej precis, INGENTING!


Maggan & Naten busar på isbanan ...


.. och gör häftiga piruetter ?!? :)


Rebecka & Magalena våldgästar mitt kalas, och mina småsyskon är inte sena att leka med dem ;)


Jag+tårtor+duk+serpentiner = PARTYY :)


Två istappar ville verkligen vara med på en bild, så vad gör man inte?


Även dessa saker ville va med på bild och snäll som jag är fotar jag såklart ;)

Och avslutningsvis ...


En bild på mig!

P E A C E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback