not a ordinary day ..

Nej, idag är det verkligen inte en vanlig dag ..
för det är ju Magdalenas födelsedag!

Den här tjejen är en av de bästa som någonsin satt sin fot på jorden, jag lovar er!
Utan henne vet jag inte vad jag skulle gjort! Helt seriöst!
Alltid glad, positiv & energisk!
Vad vi än gör om vi så bara ligger på golvet och kollar i H&M -kataloger så mår man så himla bra!
Bara av att vara i din närhet, och bara för att få ha dig som vän!

Finns det någon gång man har tråkigt med dig
? NEJ!
Du bjuder alltid på dig själv & du är helt wild & crazy, men det är du och jag älskar dig precis som du är!

Duktig i skolan är du också, musikalisk & målmedveten! Du är helt enkelt amazing!

Jag vill bara att du ska veta hur mycket du har gett mig under våra år tillsammans.
År som ska bli fler, för jag tänker aldrig, aldrig släppa taget om dig.
Du är en sann vän, en vän jag inte skulle klara mig utan.
En vän som alltid kommer ha en stor & betydelsefull plats i mitt hjärta.

Maggan - Magdalena - Älskling - Baby - Bebis - ICA-Jerry - kärt barn har många namn.

Du kommer säkert aldrig att förstå hur otroligt mycket du betyder för mig för det är galet mycket!

Jag älskar dig Magdalena, alltid vi!
Hoppas du får en riktig grym dag för det är du verkligen värd!

Nattan (L) Maggan ! ♥













P E A C E ♥


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Älskling, är nära tårar nu.

Du betyder så otroligt mycket för mig, en av de som förstår mig allra bäst och älskar mig för den jag verkligen är. Är alltid mig själv när jag är med dig, alltid lika trygg i ditt sällskap. Kan både skratta och gråta med dig - vara helt totalt sönderflummad eller djup och seriös. Som sagt; du förstår mig verkligen, vilket värmer så.



Jag vet att vi hade en jobbig period ett tag, men det känns som de stunderna bara har stärkt oss ytterligare. Kan inte förklara hur glad jag är att fortfarande ha dig, Nathalie. Jag kommer alltid att älska dig. <3

2011-01-30 @ 15:33:29
URL: http://magdalenao.wordpress.com/
Postat av: Magdalena

och TACK för alla grattishälsningar! :D :D <3

2011-01-30 @ 15:34:24
URL: http://magdalenao.wordpress.com/
Postat av: nathalie

Jag klarar dig helt enkelt inte utan dig! Min ängel!<3

Hihi varsegod älskling :D <3

2011-01-30 @ 19:08:03
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback