it hurts more then you think .

ett enda ord eller enda blick kan såra mer än du tror.
jag trodde att allt skulle bli bra, att allt skulle bli som jag hade tänkt & att allt skulle bli perfekt.
men så fel jag hade.
ingenting är som förut, everything is upside down.
den personen som jag lärde känna, som jag litade mer och mer på och som verkligen betydde något.
jag trodde jag betydde något för dig men tydligen inte, jag hade visst fel.

skriver detta med tårar i ögonen för jag trodde verkligen på det här.
trodde på ett nytt år med nya möjligheter men hittills har jag fått krossade förväntningar.
antar att det är bara att acceptera men just nu känns det omöjligt.
ska jag bara glömma dig?
de vi hade, våra minnen & allt vi gjort ihop?
men det är väl vad du vill.

tack alla mina underbara vänner som finns där för mig.
utan er är jag ingenting.
glöm aldrig att jag älskar er precis som ni är! ♥



P E A C E ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy vad hemskt!

lilla vän då...:(

<3

2011-01-13 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback