31e Januari

Hoola!
Nu är jag hemma igen efter en lång dag måste jag säga.
Gick lång dag i skolan idag vilket är till 15.40, segt på en måndag !

Efter skolan kom jag hem & slängde i mig en skål flingor.
Sedan drog jag & Magda till Tumlaren för att vara superwomans och simma 1 km.

Såhär efter känns det så jäkla gött! Värsta feelgood-känslan i hela kroppen.
Vi simmade iallafall 1 km på ca 40 minuter och sedan allmänt flams.
Älskar att vara med dig Magdi & framförallt så älskar jag dig!

Nu har jag
duschat, ätit & ska nu bänka mig framför tv:n och bara slappa.
Hoppas alla har fått en bra start på veckan, den här måndagen ger jag tio tummar upp!

Vad är mer passande än en vattenbild .. hmm ? ;>

P E A C E ♥


Kommentarer
Postat av: Magdalena

love you!! <3

P.S. Du glömde att skriva om han i lastbilen som du tyckte var sååååååå snygg ;-)

2011-02-03 @ 07:07:37
URL: http://magdalenao.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback