29e Januari

Godmorgon!

Vaknade väldigt tidigt idag, vilket kan ha berott på att jag somnade igår efter skolan..
Så nu sitter jag framför datorn & tänkte att jag kan lika väl meddela er att jag lever!

Idag
händer det massa saker. Eller ja, en hel del iallafall.
Den första saken som kommer att hända stavas O-D-A.
Yepp.
Oda är på ön(så håll er inne allihopa
!) nej skämt åsido.
Oda är alltså här, som ni kanske har förstått nu, så jag ska banne mig umgås med henne idag! :)
Vare sig hon vill eller inte, mohaha!

Och ikväll smäller det! Jag vet att man inte ska börja meningar med och men det är min blogg så jag bestämmer!
Iallafall ska min älskade bebis, baby , älskling , ängel , helt otroligt superunderbara Magdalena Olehäll
ha sin 16-årsfest ikväll!
Pink Party närmare bestämt och ja, alla ska ha rosa på sig! Kommer bli awesome!

Nu ska jag göra mig iordning och sluta skriva massa som ni ändå inte orkar läsa!
Uppdaterar under dagen. Puss älsklingar!

P E A C E ♥



Maggan & jag!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tagga nu!!! :D

Älskar dig med, obeskrivligt mycket <3 alltid viii!

2011-01-29 @ 11:42:48
URL: http://magdalenao.wordpress.com/
Postat av: Nathalie

Tagggggar för fullt!! :D

alltid, alltid viii!! <3

2011-01-29 @ 12:25:21
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback