28e Januari

Godkväll!
Detta har varit en händelserik dag på många sätt så här kommer en snabbrepris!
Gick självklart till skolan imorse eftersom vi har såkallad skolplikt, höhö.
Runt lunchen började det snurra framför ögnen på mig och jag fick fruktansvärt ont i huvudet.
Vägrade att gå hem men tillslut fick jag ge mig så jag ringde min käre far som kom på momangen!
Tack pappa!!

Jag kom hem & dök ner i min underbara säng där jag spenderade ett par timmar. Sömn i kombination med alvedon funkade greeeat & när jag vaknade var jag frisk. Såg då att jag hade 12 sms i inkorgen från mina söta vänner som undrade om jag fortfarande levde, vilket jag som tur var gör!

Därefter
hoppade jag upp ur sängen & tog mig ut till idrottshallen för att kolla på våran tråning. Och där var snabbreprisen slut!
Nu blir det Parlamentet! :)

P E A C E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback