27e Januari

Tjabbbba!
Här sitter jag & dricker en kopp te, inte för att ni kan se det men ändå!

Idag hade vi musik för första gången. Helt klart ett av de bästa ämnena, riktigt nice!
Slutade vid halv 3 så rätt go dag ändå! :)

Sen dess har jag
försökt skriva klart min novell & kollat på tv.
Vill bara upplysa er om att skolarbete & facebook inte går ihop särskilt bra ...
Men nu är novellen snart klar & då drar jag på tjejkväll!

Och juste, på lördag blir det Pink Party! Förklarar mer senare!



Bild från förra tjejkvällen

P E A C E ♥

Kommentarer
Postat av: Magdalena

säger ju att jag har grått hår!

men jag älskar dig ändå <3 <3

2011-01-29 @ 00:12:04
URL: http://magdalenao.wordpress.com/
Postat av: du har INTE grått hår!!

2011-01-29 @ 09:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback