helgen !

Tjabba, nu är jag tillbaks!
Har verkligen inte hunnit eller orkat blogga i helgen så därför ska jag berätta vad jag har gjort!
I lördags åkte pappa, mamma, Andreas & jag till Göteborg för att gå på Båtmässan & shoppa i Nordstan.

Gick runt på Båtmässan till klockan ett ungefär, åt därefter i en timme & sedan in till Nordstan!
Hittade iallafall lite saker, bilder kommer i veckan, promise!
Blev en oversize-stickad tröja från Gina, lite nya smycken, en kofta & ny dagbok!
Kom sedan hem runt åtta och slappade resten av kvällen.

I söndags, alltså igår, åkte vi på fotbollscup i Valla.
Vi hade två lag med och båda lagen kom delad 3a, så ja det var väl godkänt iallafall! ;)
Bra spel & allt men vi kan bättre!

Yes, detta var min helg och jag måste bara säga att mina helger går väldigt snabbt nuförtiden.
Borde vara minst en dag längre tycker jag!


Bästa laget!!
P E A C E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback