9e Februari 2011

Hej på er!
Innan jag berättar om min otroligt spännande dag i mitt spännande liv ska jag bara säga,
eller kanske varna,
om att jag håller på att designa om bloggen.
Därför kan den se ut som ett missfoster under kvällen, men håll ut!

Anyway, så är det onsdag idag apropå ingenting men ja, det är onsdag.
Har lång skoldag då så slutade vid 15.40 och tog då bussen hem, spännande eller hur?!

Sen jag kom hem har jag fotat lite, fixat med bilder & nu bestämde jag mig för att göra en ny design!
Yes, satsar på rosa och mer ljusa färger nu, kanske kan locka fram våren samtidigt, who knows ?

Snart tänkte jag ge mig ut i det hääärliga vädret & springa en runda.
Älskar att springa när jag vill rensa hjärnan
lite, hehe så nu vet ni de! :)

Nej, nu ska jag fortsätta en liten stund med designen innan jag ger mig ut!
Bloggar senare!


P E A C E ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback