8e Februari 2011

Hellllo (:
Ligger just nu helt däckad i soffan med datorn som sällskap. Mysigt värre (;
Har nyss kollat på Top Model & kollat bloggar , som alltid.

Anledningen till att jag är helt slutkörd är att vi hade Hälsodag på Tumlaren idag.
Så här kommer vårat träningsschema för dagen:

# Morgonyoga- väldigt skön start på morgonen faktiskt med smidiga yogaövningar.

# Föreläsning om kost & fruktstund (:

# BOOT CAMP! - militärinspirerad utomhusträning. Sprang uppför backar, trappor, ute i berg, skog, armhävningar, sit-ups & massa mer! Sjukt kul men riktigt jobbigt!

# Spin & flowin - intensiv cykling(spin) första halvtimmen. Därefter flowin som är mage, rygg & armövningar på en slags platta med små mattor som hjälpmedel. Riktigt kul träning!

# Lunch bestående av en riktig god pastasallad med kyckling!

# Box - så jäkla roligt men jobbigt! Armarna får verkligen jobba kan jag säga! :) boxningsövningar med handskar & mitsar!

Efter dagen kändes det riktigt gött även fast man var trött! Man måste pressa sig själv lite extra ibland! :)

Nu har jag precis laddat över lite bilder & snart ska jag äta innan det är fotbollsträning.
Orkar egentligen inte men nu kör vi!


Bild från i eftermiddag

P E A C E ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback