3e Februari 2011

Hej!
Torsdag idag och bara en skoldag kvar, yes!
Idag har varit en bra men kall dag. Med det vill jag säga att man inte ska ha tunna nylontights
när det blåser en massa ute. Not good!

Efter våran extremt näringsrika & goda lunch bestående av sallad & knäckebröd skulle vi på konsert i Folkets Hus.
En tjejgrupp som hette Baskery
skulle spela och det va riktigt grymt. Sjukt sköna röster & nice musik :)

Nu sitter jag
och pluggar engelska samtidigt som jag dricker te & lyssnar sönder på Ne-Yo.
Galet bra!
Pluggandet går iallafall heeelt super. Haha men helt seriöst så går det faktiskt bra. Super! Lovar! Helt seriöst!

Om en stund
kommer Magda hit och då ska vi ut & gå.
Får ta på mig mycket kläder om jag inte ska frysa ihjäl men det blir bra!
Efter de blir det tjejkväll som vanligt & det kommer bli najs! :)

Nu måste jag plugga klart, dricka upp mitt te & göra mig iordning!

P E A C E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback