2a Februari 2011

Tjaaaa!
Jag kan knappt andas
!
Nu är det ju så farligt som det låter men jag är rejält förkyld och kan knappt andas genom näsan. Heheh..

Nu har jag varit hemma en liten stund, ätit & kollat bloggar, as always ;)
Snart ska jag iväg på konfa i 2 (o)härliga timmar!
Sen att det regnar & är grått och tråkigt ute gör ju inte de hela bättre, men men!

Ang. bilderna från i lördags så kommer dom så fort jag hinner! Håll ut!
Ska även fota massa någon dag så att jag har lite nya bilder att bjuda på! :)

Nej, nu måste jag göra mig iordning & ta mig ut till kyrkan så att Gud inte lägger en förbannelse över mig!


Måste bara säga att jag totalt älskar detta halsband!!

P E A C E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback