1a Februari 2011

Ny månad vilket betyder att sommaren närmar sig!
Just nu vill jag bara bli av med det kassa vädret som är utanför, usch!

Från att jag kom hem från skolan klockan halv tre ( alltså i snart 2 ½ timme för den som kan matte )
har jag kollat på Top Model, druckit en himla massa te & ätit halstabletter. Supergott!
Är ganska förkyld
i dag så det måste botas, helst innan klockan åtta då min fotbollsträning börjar.
Fast jag tänker gå i vilket fall som helst, så det så!

Juste, på tal om matte har jag prov i just det ämnet imorgon, det kommer gå såhäääär dåligt
om jag inte börjar plugga till de snart, keep it up Nathalie!

Nu ska jag göra en ny kopp te & sedan damma av matteböckerna, hehehe!
Träning senare som sagt & det gillas!


Hejdå vintern!

P E A C E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback