saturday again!

Ännu en helg & ännu en lördag.
Höstväder ute idag, lite småkyligt & molnigt, mys!
Har bakat för en stund sen så snart blir det en mysig fika med familjen.

Pratade lite med Matilda & Magda nyss också, Magda den grisen har beställt Canons nya digitalkamera!
Får väl kontra med att köpa en systemkamera (någon av dem på bilderna) efter jul. Mohahah!
   

Måste även ägna en del av min värdefulla helg till mina studier, No & engelskaprov nästa vecka så. Tagga .
Senare ikväll ska jag och min käre bror dra ut & springa, är taggad som aldrig förr för att springa just nu ;>


Nej, fika vare! Mer bloggning senare om ni har tur!

P E A C E ♥


Kommentarer
Postat av: Magdalena (bebisen)

hhaha, men din bajs :D du får inte lov att kontra........... :)<3

2010-10-02 @ 19:31:45
URL: http://magdalenao.wordpress.com/
Postat av: nathalie

Hihihi glöm att jag INTE kontrar älskling! :D <3

2010-10-02 @ 23:02:10
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback