i'm back!

I'm still alive!

Sammanfattning av lovet:

Måndag-onsdag
= Konfaläger.
Rätt kul ändå, dötråkiga lektioner men goa folk & massa skratt! :):)

Torsdag
: Åkte till Göksäter & Torp med familjen. Shopping all day loooong!'

Fredag
: Va hos farmor, sov där & myste :)

Lördag: Åt farmors lyxfrukost(finns ingen bättre start på morgonen), drog med Marion till Torp, igen ;)
Senare på kvällen träffade jag Oda som var här och hälsade på. Har saknat dig älskling! :)

Och idag har jag varit i Göteborg hela dagen
! Gick upp vid 05.30 och gjorde mig iordning, gäsp!
Blev hämtad av mormor&morfar vi 06.45 och vi åkte till Göteborg.
Dop för min nye kusin Noah, sång m.m

Nu:
Nyduschad & heeelt slut!
Maxat lov!

P E A C E ♥



SAKNAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback