toppendag hittills

Tjohej!
Torsdag idag och dagen har faktiskt varit riktigt bra på grund av massa olika saker.
Kanske var det vädret, kompisarna, lektionerna, humöret eller kanske en blandning av alltihop?
Iallafall så hade vi väl ganska bra lektioner idag, slutade dock vid 15.40 men ändå!

Nu håller jag på att öva på våran spanskaläxa, glosor osånt som vi har förhör på imorn.
Har inte så mycket mer att berätta just nu, ska till Kajsa sen senare ikväll och temat är pysselkväll.
Sarah& Elin står för fikat så jag antar att det blir något gott! :)

Tänkte försöka uppdatera lite senare med lite bilder, lite nya klädbilder kanske ?
Yesyes vi får se, nu ska jag sluta prata.


Just nu är jag himla sugen på kladdkaka!

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback