topp 3 bikinilista :)

Hallu igen!
Tänkte göra en liten lista med 3 snygga bikinis.
Bikinisarna kommer från lite olika affärer som jag kommer att skriva nedan.
Titta och inspireras! :)


Plats 3.
Denna kommer från Bikbok och den finns även i marinblått med vita prickar.
Jag tycker denna är väldigt gullig och extra + för marin stil!






Plats 2.
Denna kommer från Gina Tricot och denna var verkligen jättensygg tycker jag!
Snygga färger + att jag älskar denna modellen.
Väldigt snygga färger tillsammans som passar på beachen 10 :)





Plats 1.
Denna valde jag iallafall ut som den snyggaste.
Gillade färgen, mönstret, modellen och allt!
Denna kommer från H&M då.
Funderar på att köpa någon av dessa iallafall.
Vilken av dessa 3 gillade ni bäst ? Kommetera i massor :)

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback