partypartyparty :)

Halloj allihopa!
Snart ska jag sticka iväg hem till Amanda för att fira hennes 14 riktigt gamla år ;)
Kör på en turkos klänning, tights och ballerina. Tyvärr får ni ingen bild eftersom webbcamen inte vill sammarbeta.
På tal om klänningar så har mina två klänningar som jag beställde för ett tag sen kommit.
 
Båda passade jättebra iallafall!

Idag känns det som att jag har hunnit med ganska mycket saker vilket jag i själva verket inte har, haha!
Gick faktiskt upp redan vid 9 idag och åt frukost och gjorde mig iordning.
Min bror och hans klass hade oxå kakförsäljning idag så då hjälpte jag till med den en stund också.
På eftermiddagen tog jag en sväng på den "berömda bryggan" som många badgäster kommenterade den som.

Nu ska jag göra mig iordning innan Rebecka bankar på dörren!

XOXO
/nathalieandersson ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback