morgonkrysset med peter på P4 ;)

HAHA rubriken stämmer till 100 %
Jag&Magda eller ja Peter på P4 som hon
/han faktiskt heter kör Morgonkrysset med mig på msn :)
Ett kryss som "Peter" själv har kommit på och som är mycket bra, haha!

Du är helt klart den roligaste på hela jordklotet, hur kommer du på allt?
Som tur är har du ju Morgan Allings blogg ;)
Haha utan dig hade jag nog haft de riktigt tråkigt :)
Nu ska jag köra Postkodmiljonären med henne (a) så spänn fast säkerhetsbältet älskling! :)
I L O V E Y O U M O R E T H A N W O R D S C A N S A Y < 3





XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer
Postat av: magdalena

fula bilder på mig, men ahja. ska bita ihop! :D

älskar dig, du är den bästa jag har!<3

2010-05-16 @ 20:38:07
URL: http://magdalenaolehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback