jag är såå glad!

Hej allihopa!
Tisdag idag, skola som vanligt och nu sitter jag och pluggar.
Iallafall så sökte jag ju sommarjobb för ett tag sen på ICA Ankaret och igår fick jag reda på att jag har fått de! :)
Fatta att jag blev lyckligt :) så nu ska alltså Magda&jag sommarjobba där hela långa sommaren, grymt eller vad?
Lite konstigt egentligen att man blir så lycklig för ett jobb men that's it.


Huhuhu, vi två tillsammans hela sommar'n låååång ? <3



Nu ska jag sticka till farmor o äta kvällsmat och senare blir det kanske en joggingtur med Magda :)
Kyss'n

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer
Postat av: magdalena

aså åh, jaa! :D fatta jag blev glad när du ringde! nu blire du & jag mot världen (okej, bara ett antal kunder och varor, men ändå)! :D hihiiiii. :D

ringer dig snart, mohahahha :D<333

älskar dig!

2010-05-04 @ 17:19:43
Postat av: nathalie

haha ja! :)

blev såå glad, du&jag mot världen, ALLTID! :D

älskar dig mer, <33

2010-05-05 @ 14:32:03
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback