i want you..<3

Hallo everybody!
Slut på veckan nudå, eller jag inte slut på veckan men på skolan iaf ;>
Just nu håller jag på att packa till scoutlägret som Magda, Sarah&jag ska på imn, mobba oss inte för det är stencoolt! (a) ;)

Vid fem blirre fotbollsträning och sen ska jag kanske kolla på F95 som spelar match, roligt!
Håller på att chatta med Magda just nu oxå, hon bloggar faktiskt hon med, råcoolt!


Nu ska jag ta något snabbt att äta, sen packa klart och sen ringa Becks.
Och juste ja, Rebecka har ju skaffat blogg nu så jag tycker ni kan kolla den! :) http://beckasmusik.blogg.se/

Nu ska jag sluta prata och dra istället!


En lite gammal bild jag hittade ;>



XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer
Postat av: magda(lena när jag gjort ngt dumt)

haha, ja jo precis. scoutläger är stencoolt! :D

söt du är älskling.<3

2010-05-12 @ 15:40:07
URL: http://magdalenaolehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback