hej igen :)

Nu är jag tillbaka igen! :)

Idag hade vi orientering hela eftermiddagen, såå kul! (ni hör ironin va?)
Iallafall så bildade jag & Amanda E värsta superparet (a) haha vi var iaf superduktiga o hann alla banorna :)
En sak som var bra med orienteringne var att vi fick sluta en timme tidigare :)
Just nu är jag så sjukt taggad!
Första serimatchen
om drygt en och en halv timme :)
På träningsmatchen igår var jag jätteförkyld och fick knappt luft när jag sprang så idag måste jag vara på topp och verkligen göra mitt bästa! Nu ska jag börja packa ihop osånt, ni får uppdateringar senare!

Kungshamn/Smögen-Lysekil 18.30 på Himlavallen, ett lycka till kanske ? :)





XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback