fredag & old days

Shoo! (väldigt fina hälsningsfraser jag har ^^)
Fredag idag& vi hade som sagt Old Days i skolan. Och det var faktiskt riktigt kul!
Trodde de skulle bli lite halvtråkigt men himla kul hade vi med mycket skratt! :)

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta en joggingtur eller inte. Regnigt ute nu ju men jag får se.
Har precis fixat håret på min mamma oxå :) hon ska på fest & jag älskar att greja med andras hår såå :)
Senare ska jag vara barnvakt åt syskona så ikväll blir det nog inte så mycket uppdatering.
Iallafall så ska vi laga tacos & myysa (y'
Skulle egentligen haft träning idag oxå men den va inställd soo ''/
Nu ska jag dra!

XOXO
/nathalieandersson ♥




Kommentarer
Postat av: en bebis :D

ring/smsa mig om du ska ut och jogga! :)

2010-05-28 @ 19:31:29
URL: http://magdalenaolehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback