ben&jerry's :)

Tjoho!
Nu har jag kommit hem från skolan och en liten shoppingrunda :)
Slutade vid kvart i tolv och då gick Magda, Rebecka, Marion&jag neröver för att Marion skulle ha konfapresenter.
Iallafall så köpte vi två stora feta Ben&Jerry's att mumsa på i solen och det passade perfekt!
Köpte Chocolate Fudge Brownie & Caramel Chew Chew, något att rekommendera? OHYES! :)


 

Japp dessa två blev de och dom satt perfekt! :)

Senare idag blir det träning här hemma på gräs!
Sjukt skönt att komma ut på gräs igen, nu ska jag plugga spanska osånt men uppdaterar senare!

P.S Magda om du är sur på mig så förlåt! :( älskar dig av hela mitt hjärta gumman och det hoppas jag att du vet, du & jag mot världen you know :) ♥

ILY<3

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir bara sur när jag inte får som jag vill, det är bara att igga mig i dessa lägen, haha :p

love u<33

2010-05-05 @ 17:15:31
Postat av: nathalie

hihi okej gumman :)

men vi älskar dig mer än du förstår iaf, glöm aldrig de! :D

<3

2010-05-06 @ 16:36:39
URL: http://duvetnathlieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback