beautiful weather outside!

Så himla fint väder ute nu asså! Blir riktigt glad av att vara ute i det underbara vädret med sol och ca 18 grader.
Idag slutade vi tidigt, det vill säga vid 11.45. Efter skolan så gick vi(Amanda,Marion,Rebecka,Magda&jag) neröver och köpte Ben&Jerry's, Caramel Chew Chew denna gången, som vi satt och åt på bryggan.
MUMS!
Sen skulle Magda ha te och det blev ganska roligt inne i affären när vi skulle köpa't, haha :D

Vid 13.20 tog vi bussen hem till Smögen och jag följdemed Magda hem. Vi la oss på balkongen och spelade ett frågespel i solen, haha! Nu är det officiellt bevisat att Magda är en blondin och att JAG är smartare än henne! ^^
Hihi dagen har vart riktigt bra iallafall och de beror på många saker faktiskt! Men framförallt vädret ;)

Nu ska jag börja byta om inför träningen, Becka(http://beckasmusik.blogg.se/ ) kommer och hämtar mig om en stund. Ha de bra alla babes!

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback