T O O R S D A G !

Hejhej bloggers!
Detta blir ett mycket snabbt och stressat inlägg innan tjejkvällen.
Måste
fixa klart bokrecensionen tills imorn, välja kläder, fixa håret o gå dit med marion.
Sen måste jag underhålla marion på msn samtidigt ^^
Dagen har iallfall vart bra, inga läxor denna veckan nästan :)

Senare är det som vanligt tjejkväll hos Kajsa vilket är sjukt kul!
Jag är verkligen glad att vi började med det!
Denna gången är det tema maskerad och födelsedagskalas. Jag, Marion &Sarah ska vara trillingar (y)
Sen ska vi fixa ihop en mycket god prinsesstårta med massa godis där (a)

Nu måste jag plugga o massa annat innan Marion kommer!
P.S Om det är någon av er som har tagit mitt lila örhänge så vill jag ha tillbaka det nu! D.S

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback