svar på tal

Fick nyss en fråga från en tjej som hade de alldeles underbart vackra namnet Nathalie, haha :)

Fråga: Vilken känd bloggare gillar/ogillar du mest?

Svar: Hmm, den bloggare jag gillar mest är nog Foki. Hennes blogg är sjukt gullig och jag gillar sättet som hin skriver på och allting hon skriver om så hon är nog min favorit för tillfället.

Den bloggare jag ogillar eller rent ut sagt hatar är Kissie! Har man sett en blfulare, mer korkad och dum blondinbloggerska som hon? Ursäkta mig men såhär tycker jag iallafall :) gillar henne verkligen inte.
Hon är inget bra föredöme för andra, hon tycker att hon är störst, bäst och vackrast fastän hon ser ut som en sönderblekt bitch. Usch säger jag bara!

Hoppas ni blev nöjda med svaren iallfall! :)

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer
Postat av: oda

haha!

det var som om det du skrev var taget ur min mun^^

det var precis det jag satt och tänkte på när jag läste ''foki'' och ''kissie''!

Du är klockren gumman(:

älskar dig, vi måste bestämma när ni ska komma förresten!

vi hörs på sms, puss

2010-03-24 @ 19:09:58
Postat av: nathalie

hahahaha jasså ^^

men gaahh! hatar kissie! :)

aah vi måste bestämma de, saknar dig så dt är inte sant! ;o <3

smsar dig nu! :) <3

2010-03-25 @ 17:22:03
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback