S O R R Y B A B E S !

Förlåtförlåtförlåt för sjukt dålig uppdatering!
Har varken
hunnit eller orkat med dom senaste dagarna, men nu är jag back on track! :)
I fredags var det skola o träning osånt, tjejkvällen på torsdagen var grymt kul!
Igår va vi i Myckleby hela dagen på fotbollscup, åkte kvart i sju på morgonen *snark*
Iallfall så vann de ena laget! Sjukt bra tjejer! ♥

Idag är det söndag och sista dagen på helgen, helgerna går så sjukt fort!
Ikväll ska iallafall hela fotbollslaget till pizzeria Viking och fira segern igår! :)
Rebecka är ÄNTLIGEN frisk så jag får träffa henne senare ikväll, tjoho va kul vi ska ha och tjoho vad vi ska babbla! :D hahah vi har ju missat en hel veckas prat lixom? ;o <3
Nu ska jag chatta med henne på msn :)

Hinner nog inte uppdatera så mycket under kvällen men skriver mer imorgon efter skolan!
Jag måste packa osånt okså för på onsdag drar jag till fjällen! ♥

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback