P A C K A A A R : )

Åhhh bara en dag kvar nu, fatta att jag döör av längtan :)
De är asfint väder i Trysil nu också, perfekt? JA :D
sol, några minusgrader och gnistrande snö, kan det bli bättre? Jag tror inte de va! :D
Skola som vanligt idag, sista dagen för mig denna vecka då :)
Istället för engelska idag så skulle vi till Folkets Hus och kolla på några som sjöng osånt'
Asså seriöst, de va liite weard om man säger så, hon sjöng om kottar, killar o svordomar? HAHA :D
Slutade vid 15.30 och tog bussen hem med Mariongumman :) <3

Nu packar jag då (läs rubriken? dah! :D ) inför fjällen. Sjukt mycket saker blir de ändå, sen måste jag plugga färdigt de sista, och kolla på senaste avsnittet av Paradise Hotel och Svenska Hollywoodfruar innan jag drar :D
Vadå beroende nathalie? :) haha men jag ÄLSKAR verkligen sånt ;)
Puss'n på er sålänge! :)

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback