novellinspiration

Hellu! :)
Nu har jag pluggat och kollat lite olika program som jag skrev förut.
Men jag har verkligen INGEN inspiration till min novell, hjälp mig!
Vad tycker ni den ska handla om?
Sen så vet jag inte om jag ska skriva den som en berättelse eller mer som en uppmaning om något som jag tycker eller vill ändra på om ni fattar :)
Vill skriva om något bra men samtidigt något jag själv gillar och kan stå för.
Sport, mode, kompisar? Något som händer ute i världen?
En novell behöver väl inte vara en berättelse eller?
:D haha har inte så mycket koll på de ^^
Kommentera och hjälp mig är ni gulliga? :)

Hinner och orkar inte ladda upp festbilderna idag men dom kommer imorgon efter skolan! :)

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback