happyface :)

hej bloggläsare!
gud känns som att min dag har gått på snabbspolning, full fart hela dagen!
självklart kom aldrig bussen när vi slutade så vi fick gå ner till pressbyrån och vänta där på en annan, gaah! ^^
sen när jag kom hem fick jag skynda mig till affären och köpa grädde till tjejkvällen och nu måste jag snabbplugga innan marion kommer! mycket text dedär, men ahja :)

Idag när jag loggade in blev jag sååå(wbmagda ;)) glad!
massa härliga kommentarer från olika bloggerskor, då känner man sig liite uppskattad med bloggen iallafall så fortsätt gärna med det! :) <3

Nu ska jag som sagt plugga klart och göra mig iordning till tjejkvällen, OJ! förebilder är ju temat!
haha de hade jag glömt! ^^
Puss'n ;*

XOXO
/nathalieandersson ♥

P.S nyredigerade bilder kommer imorn efter skolan! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback