B A C K T O S K O L A N ! :)

Hahah väldigt fin engelsk rubrik ja ;)
Hej på er iallfall :)
Lovet är slut, tillbaka till skolan igen ''/
Slutade vid 15.40, seent juh! ;o
Först var det mentorstid iallfall, pratade massa om vad vi hade gjort på lovet osånt
Sen hemkunskap, gillar de actually men våran lärare suger!
Vi skulle planera något att baka och en redovisning till nästa hkk-lektion :)
min grupp valde då choklad cupcakes med chocolate frosting, sååå goda! ♥
Efter lunch
hade vi spanska o då kollade vi på en jätteläskig skräckfilm, hatar sånt men de får gå för den här gången
Sen idrott, ;) jag fick inte vara med eftersom jag är sjukt förkyld så jag & amanda pw satt på läktaren o kollade på o prata om allt mellan himmel och jord.
Sista lektionen för dagen var SO, full fart som vanligt.
Vi har ett stort förhör på de imorgon som jag måste plugga på...senare :)
Sen skulle vi ha ett fördjupningsgrupparbete(krångligt ord^^) o min grupp blev ju super *host* haha ^^

Nu ska jag studera! :)
Pussen på er ;*

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback