Å H H !

NATHALIE ÄR ARG! :@
Arg som ett bi är jag!
Jag skulle skriva klart och fixa min bokrecension som jag hade skrivit, sen så hände det något så hela recension
på ungefär 4(!) sidor bara försvann!! ;o åhh va sur jag blev, så jag försökte få tillbaka den men det gick ju självklart inte.
Så anledningen till att jag inte har hunnit eller orkat blogga är att jag har suttit och skrivit om den eftersom den ska vara inlämnad på fredag och imorgon hinner jag inte skriva den. Tur att vi slutade tidigt idag iallafall! :)

Iallafall så var det kort dag som alla onsdagar vilket var riktigt skönt eftersom jag fortfarande inte blivit av med min hosta. 
Vi hade bara svenska, NO & SO :)
Imorgon ska vi som vanligt till kajsa :D vi ska ha trillingtema och födelsedagskalas.
Jag, Sara & Marion ska vara trillingar ;) <3

Vet ni vad jag ska göra nu? Skriva bokrecension såklart! -.-^^
Får se om jag hinner blogga men ska verkligen försöka, i promise!

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback