onsdag & shopping

Hej alla underbara!
Idag slutade vi tidigt i skolan, skönt!
Tänk, om bara exakt en vecka har vi sommarlov, så himla gött! :)
Efter skolan gick Beck, Magda, Marion & jag neröver och provade lite kläder & köpte smink på Kajsa's.
Jag köpte en korall/vit klänningstopp eller vad man nu ska kalla de :) kan användas som både och iallafall.
Visar bild ngn dag om jag hinner.
Sen så tog vi bussen hem och Marion & jag gick hem till henne. Vi gick ner till en lekpark i närheten och sedan ner till bryggan och låg vid vattnet och pratade om allt mellan himmel & jord.
"Ser du vad de står i molnen Marion?" Haha det var dagens! :)

Klockan fem hade vi fotbollsträning här ute, sista seriematchen innan sommar'n på måndag så det gäller att tagga ;> Efter träningen stannade Becks & jag kvar och kollade på 95-lagets match.

Nu ska jag äta men bloggar mer om en stund (om jag har lust, mohaha ;>)

XOXO
/nathalieandersson ♥



Utsikt ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback