min bästis ♥

En av mina absolut bästa vänner är Marion.
Vi kan prata om allt och då menar jag verkligen om allt.
Vad skulle jag göra utan dig
? Mitt hjärta & hjärna skulle svämma över med saker som jag aldrig skulle kunna berätta för någon, du förstår nog vad jag menar ;)
Utan dig vet jag inte vad jag ska göra!

Vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig, du betyder allt & lite till!
Jag kommer aldrig kunna förklara med ord hur mycket jag älskar dig bästis ♥
Alla minnen och saker vi har tillsammans, helt sjukt galet när man tänker på det men samtidigt kul.

Jag finns alltid här för dig, oavsett vad som händer & det lovar jag!
Vad som än händer så stöttar jag dig i vått och torrt.
Jag älskar dig bästis- nu, då & föralltid!
Forever and always ♥


XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer
Postat av: marion

Nathalie.. vet inte var jag ska börja? Vi har kännt varandra sen dagis och hoppas att vi ALDRIG slutar prata okej? Du betyder sjukt mycket och du är en sån person som man kan berätta allt för, du vet vad jag menar(: Du tror inte att min hjärna hade sprängts om inte jag haft nån och prata med som dig?! Jag hade inte klarat mig utan dig helt enkelt. Du är faktiskt precis så som en RIKTIG vän ska vara, bra bättre bäst : det är vi (:<3



Vi har ALLTID roligt tsm, du finns alltid där för mig, när livet inte är så lätt så kommer du med dina positiva kommentarer och lösningar på alla problem.



Alla minnen vi har tillsammans, glömmer aldrig våra konversationer och onödiga men roliga snack om det mesta(: Hahaha dagens; ser du vad som står i himmelen ? :D



Tack för att du finns, älskar dig bästa vän ♥

2010-06-09 @ 17:31:28
Postat av: nathalie

vi har känt varann ändå sen dagis och resten av livet ka det bli! :) vi får ALDRIG sluta prata, klarar mig aldrig utan dig, seriöst ;o <3



haha dagens ^^ kolla nu kraschar han i i ön! :D

Jag älskar dig, tack för att du är precis som du e :) (L)

2010-06-09 @ 20:51:02
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/
Postat av: marion

Hahahahahah han krashar in i ön!!!!! HAHAHhHAahahhaahhahahahaha jag dör :D

Gott med Ballerina också ;)

mg eller va va det? :D

Detsamma, love YA ♥♥

2010-06-09 @ 21:19:19
Postat av: Anonym

hahahaha de va riktigt kul! :D:D

japp mg var det ;)

och jag då ns ? :) låter helt stört ju ;P

ilove best friend (L)

2010-06-09 @ 21:47:46
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/
Postat av: marionnnnnn

Hahahahah jaa, men sluta de e ns som gäller ?

De lät så himla fint ju :) lovar <3!

hahahah tack för dagen, måste göras om ♥

2010-06-09 @ 22:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback