kust & hav i regnet

Tjoho!
Nu har jag äntligen kommit hem från våran Kust & Hav utedag i skolan. Vi har seglat, rott & paddlat kajak.
Dagen har varit riktigt kul faktiskt, trodde att de skulle bli sjukt tråkigt men faktiskt inte.
Jag var i grupp tsm med Amanda E & Matilda & vi ägde alla, haha :D
När jag kom hem var jag genomblöt, sminket hade runnit & håret va helt katastrof men whatever ?
Vi hade de fett kul & de är jag glad för.

Nu har jag duschat och bytat om till vaaarma kläder, sitter och myser med datorn i knät.
Träning senare också, taggad även fast jag helst inte vill ut i regnet igen menmen ;>

Nu ska jag kolla på Mamma Mia, så himla bra film asså, kan se den om och om igen!

XOXO
/nathalieandersson ♥



Segla, segla segelbåt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback