jfijofro :)

Höhö, jag hjärta rubriker alltså :)
Nu håller jag på att klippa sönder ett par jeans, haha :) Ska (försöka) göra ett par shorts fast ah man vet ju aldrig hur de blir med mig ;)

Snart träning oxå, måste packa innan Becka kommer :) ( http://beckasmusik.blogg.se/ )
Nu ska jag äta ngt snabbt innan träningen!

Och juste! Imorn kommer bli en av de bästa dagarna i mitt liv! Min älskling, den sötaste & absolut finaste tjejen på jorden kommer tillbaka till Smögen. Nämligen Oda :) åh hjärtat, gud va glad jag blev när du skrev de till mig.
Älskar dig och de vet du, kommer alltid finnas kvar och vänta på dig :)
Vi kommer ha de grymt kul kan jag lova och ta igen massa som vi har missat.
iloveu baby ♥


Tufft (H) hihi :)

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback