...

Hej på er!
Idag har jag verkligen inte hunnit blogga på hela dan som ni kanske har märkt ;)
Dagen började med att jag gjode mig iordning och massa sånt, tog en promenad och åt lunch hos mormorf&morfar. På eftermidda'n skulle Marion, Amanda & jag stå i kiosken på Havsvallen så de gjorde vi då.
Haha, vi hade riktigt kul där ute åt vissa saker :P

Nu kollar jag på Sommarkrysset med delar av familjen och kollar runt lite på datorn.
Btw, alla babes! Någon som vill hitta på ngt imorn allihopa? Äta ngnstans eller nåt kanske? SMSA MIG ISF :D

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer
Postat av: marion (:

Hahaha, de hade vi allt ;) jag kommer nog aldrig glömma DET duvet, men man kan ju inte alltid koma ihåg allt? hahhahahaha <3 Vet inte vad jag ska säga men tack för eftermiddagen sweetie, (L)

p.s. du e smart ibland men jag har ALLTID rätt :)

2010-06-05 @ 21:04:44
Postat av: nathalie

haha inte jag heller, memories FOREVER! ;D <3

tack desamma honey (L)

p.s du är smart ibland men jag har ALLTID rätt! ;)

<3

2010-06-05 @ 22:30:18
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback