S E G T I S D A G !

Hejhej, idag är de tisdag för alla som inte visste de ;)
Har precis kommit hem och skoldagen va mke seeg!
Massa läxa och dt är endå första veckan lixom?!? liite mjukstart skulle inte vara dåligt ;) <3

Har försökt fixa header till bloggen, vet inte vilken jag ska ta. Är inte nöjd med ngn av dom så om det finns någon snäll människa som skulle vilja fixa en header så kan ni juh ta och kommentera så skickar jag bilder och så! ♥
Iallfall så sitter jag just nu och kollar massa bloggar och klipper ihop en videblogg till Odagumman,
gud va jag saknar dig! ♥

Dagens låt: Bad romance, Lady Gaga
Grymt bra! ♥

XOXO
/nathalieandersson

Kommentarer
Postat av: oda

aow, dt blir spännande;)

saknar dig

<3

2010-01-12 @ 20:23:58
Postat av: Anonym

yes, dt kan bli riktigt spännande ;)

love u <33

2010-01-12 @ 20:38:24
Postat av: Anonym

när är den klar? haha^^ <3

2010-01-12 @ 21:04:22
Postat av: nathalie

hahah jag vet inte^^

klipper ihop massa saker, men ska försöka skynda mig! :D

<3

2010-01-13 @ 19:49:41
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback