M I N A N Y Å R S L Ö F T E N

Jag är så himla trött på folk som klagar på allt och alla hela tiden. Ingen är perfekt, så är det bara!
Alla som går runt och säger att folk är fula, tjocka, ser konstiga ut m.m. Ni borde verkligen tänka er för!
Det är inte så himla kul att bli trackad hela tiden av människor som tror att dom är störst-bäst-och-vackrast!
Jag erkänner att jag också gjort detta någon gång men jag ångrar mig verkligen.
Alla ska få må bra oavsett hur man ser ut! riight?

Jag har bestämt mig för att sluta bry mig om vad andra tycker och bara bry mig om vad jag själv vill.
De blir mitt nyårslöfte i år+ att få plattare mage.

Några saker som jag ska göra mera är att:

#Göra minst 30 situps varje kväll

#Gå/springa/jogga/träna minst 30 minuter varje dag

#Dricka minst 1 liter vatten per dag. Man får typ bättre hud, hår och det mättar!

#Göra inpackning, ansiktsmask, fixa naglarna m.m minst 1 gång i veckan

#Äta mindre godis/chips/kakor/dricka m.m


XOXO ;*<3


Kommentarer
Postat av: oda

Nathalie, snälla... tänk!

Dt var exakt sånna här mål jag satte upp, och hur gick dt för mig?

I helvete heller att vatten mättar, hur skulle dt kunna göra dt?

Dt finns ingenting i vatten som skulle kunna mätta Och du ska inte sätta upp ett mål att du ska göra 30 situps varje kväll, för sen gör du bara fler och fler, tillslut kan du inte styra över dt.

och varför förbjuda dig själv mot att äta allt dtdär goda?

tänk allt gott du går miste om,... varför Nathalie?

Gumman, du är fin precis som du är...kan du inte lita på mig?

Man blir inte lyckligare av att man går ner i vikt, tro mig...jag mådde bara skit, jag orkade inte va med kompisar, jag kunde inte sluta svälta mig för jag blev ändå aldrig nöjd med mig själv, jag orkade inte göra NÅNTING.

Du tänker säkert ''äsh, dtdär kommer aldrig hända, jag har full kontroll, varför skulle dt hända mig, dt händer bara andra, typ modeller och så''

Så tänkte jag, och visst hade jag kontroll DÅ, men den tappade jag efter ett tag....

Först nu börjar jag må bättre och ska försöka komma in i skolan igen, men dt kommer säkert ta minst ett år innan jag är ''återställd''



Självklart är dt ditt val, och jag kan inte bestämma vad du ska göra

Men jag älskar dig och jag kan inte bara sitta här och läsa dtdär utan att bli livrädd och inte säga nånting när jag vet hur dt kommer att sluta....

Du behöver inte lyssna på mig om du inte vill, men jag hoppas verkligen att du gör dt

<3



/din oda

2010-01-07 @ 16:03:50
Postat av: nathalieh

Oda gumman..

Jag tänker nog inte riktigt klart just nu, de har hänt massa grejer och jag önskar att du fanns här hos mig just precis nu.



Jag är verkligen inte nöjd med mig själv, jag tänker på mitt utseende hela tiden. Jag vet att det inte är de viktigaste, familj och vänner går ju före men jag orkar inte mera.

Jag vill se bra ut, de vill ju nästan alla men varkje gång jag ser på mig själv ser jag bara en tjock figur. Usch jag hatar mig själv.



Tårarna bara forsar när jag läser de här.

Tack oda för att du bryr dig om mig, jag bryr mig jättemke om dig också, jag älskar dig gumman <3



Jag vill att du ska komma tillbaka, inget är ju som vanligt! Jag vill ha någon att prata med som dig, som alltid lyssnar, förstår och bevarar hemligheterna. Men de finns ju ingen som dig <3

Varför ska de va så svårt? <3



Du är verkligen min bästa vän, dig kan man lita på. Jag är glad att du bryr dig om mig men jag vet inte vad jag ska göra.

Jag vet ju vad som hände med dig och jag vill ju inte vara med om samma sak.

Jag har nog ändrat mig lite när jag läser detta <3

Tack än en gång för att du bryr dig <3

Jag älskar dig oda tollesson, we forever <3



2010-01-07 @ 17:36:53
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback