H E J !

Skolan kills me slooooowly!
Hej på er iallfall! :D
Har precis kommit hem från farmor (a) 
Nu sitter jag och pluggar, spanska o engelska som vanligt yeah right!
Fick massa extra spanska idag eftersom Bettan blev lite sur, HIHI :D
Snart ska jag...hmm ja vad ska jag göra? Typ kolla klädsidor, bloggar och prova mig igenom min garderob.
Har bestämt mig för att göra något vettigt och därför ska jag prova ungefär alla min kläder, kalla mig nolifer om du vill! ;)

Iallfall så är de fredag imorn och de betyder HELG! och så har vi ju träning oxå som är lite kuligt :D
Bara 4 veckor kvar till lovet så kämpa på!

Nu ska jag dricka något innan jag fortsätter med de jag håller på med, alltså plugga.
Bloggar mer senare, bilder kommer om ni har fett med tur! =)

See ya sweet readers, <3

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback