H A L V Å T T A H O S M I G :D

Hejhej bloggen, sitter och pluggar och kollar på halv åtta hos mig (a) kommentatorn är bäst (Y) <3
Idag efter skolan va jag med Magda och Rebecka, vi planerade och "spelade in" Magdas super sweet fifteen :D
HAHA har nog aldrig skrattat så mke! Älskar er, you maked my day! (L)
Dom va garanterat dagens "grej of the day" idag :D <3

Nu sitter jag och pluggar engelska verb och spanska glosor, *pust* men jag kämpar på! ;) yeah riight
Idag när vi skulle hem med bussen så kom den aldrig så jag,magda o amanda gick upp till expeditionen och sa de och hon ringde massa och sen sa hon att busschauffören hade glömt att hämta oss, ÅHH! -.-  fast sen så skulle de komma en annan buss om en litens stund så vi fick ingen privatbuss, eller taxi eller limosine^^ haha :D
Tillslut kom vi iallfall hem till Magda coh där spelade vi in en liten film och massa saker, grymt kul dag iallafall :D <3
ÄLSKAR ER (L) <3

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback