G Y M M E T ( Y )

Hola amigos!
Kom hem från gymmet för en stund sen. Grymt kul va de!
Vi körde 30 minuter spinning o sedan 25 minuter styrka och de kändes verkligen efter ett tag!

Nu ska jag nog kolla på en film elr ngt, nån som har nått bra filmtips?
Annars får jag väl klicka mig runt på alla playsajterna och kolla efter program (Y)

Planerna för imorgon är ungefär såhär:

#Antingen vara med Johanna o åka skridskor i K-hamn

#Eller vara med Rebecka och gå till Kajsa Mode

#Träning i K-hamn

#Chill på kvällen

Haha när jag o Rebecka åkte hem från gymmet förut tänkte vi på att vi ska bli kända när vi blir stora :D så då tänkte vi att om vi blir världskändisar så ska vi vara kompisar och vara med i massa tidningar o sånt och göra intervjuer och så, smart riight? :D

XOXO
/nathalieandersson ♥



Kommentarer
Postat av: magdalena

på onsdag blir det simning? :DDD<333

2010-01-24 @ 14:46:12
URL: http://magdalenaolehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback