D A G E N I B I L D E R !

Hej igen! Nu kommer min dag i bilder! :)

Först hade vi matte, jag&amanda har faktiskt satt ihop ringarn på bilden! Duktigt eller vad? :)
HIHI :)


Sedan hade vi syslöjd.
HAHA, jag syr väldigt fint ^^


Rebecka ställde upp på bild *hosthost* :)
Rebecka hade fått sin nya mobil
och var JÄTTEGLAD som ni ser ;) <3



Sista lektionen innan lunch va spanska.
Studerade väädigt mycket...
eller vad säger ni babes? :D

PLUGGPLUGGPLUGG :)

Matilda, Emma&Amanda va väldigt busiiiga på spanskan, själv va man fotograf ;)
BUSUNGAR! :D <3

Dagens lunch:

Jag&Emma fick lite smått panik när vi läste ordet "Rågbulle"
Vi bara NEJ!! DE SKA JU VARA VANLIGT BRÖD!
MEn när vi kom in i matsalen såg vi att de va de gamla vanliga brödet och vi blev genast lugna! ;) <3

Efter lunch hade vi NO. Vi hade prov så jag kunde tyvärr inte fota ngt.
Sedan hade vi gympa o spelade handboll och jag ska säga er att det är inte så lätt att springa runt och spela handboll samtidigt som man fotar till bloggen så därför blev det inga bilder då heller :D
Sista lektionen va design md Katarina, då glömde jag mobilen i skåpet så inga bilder därifrån heller.
Ska försöka fota mer ikväll hos Kajsa och lägga ut och i skolan imorgon igen.
Nu ska jag plugga klart innan vi ska till Kajsa!

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer
Postat av: oda

har du fått in nån video till mig på datorn än?^^

<3

2010-01-28 @ 18:42:15
Postat av: Anonym

jag är ledsen gumman men nej :)

jag heter ju typ nathalie von oteknisk enligt amanda ;) haha men ska verkligen försöka, har typ inte hunnit o så men ska verkligen försöka!

puss älskar diig alltid gumman (L) <33

2010-01-28 @ 22:16:11
URL: http://duvetnathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback