C A F E !

Heeeej readers!
Kom precis hem md buss från K-hamn.
Idag va de ju skola som vanligt då, men vi slutade vid 11.45 och efter de gick jag, Marion, Olivia, Magda och Rebecka till bageriet/cafet? vad är dt för ngt? iallfall gick vi dit och fikade :D
Magda goes vuxen, HIHI hon dricker kaffe, BLÄ! :P <3
Jag o Marion tog bussen hem för en stund sen, sjukt mke läxor ju.

Vet fortfarande inte om jag ska med till Idre, de verkar jiu jättekul men spendera hela lovet där?
Man träffar ju massa älskkompisar men jag vet inte, får fundera liite till!

Nu ska jag ta itu med berget av läxor som ligger runt omkring mej, *pust*
Ha de bra läsare                                          
XOXO
/nathalieandersson ♥

 Älskar er mest <3
Hade ingen bild på olivia som oxå va md idag men, älskar henne oxå! <3

Kommentarer
Postat av: magdalena

mycket fin bild på mig , hjärtat :) haha not...

följ med till idre (vet att jag tjatar, men det var faktiskt kul förra året). vi kan planera massa innan :D

btw missade rebecka och jag bussen med typ 5 sek, så vi fick gå hem ;p haha... love u.

2010-01-20 @ 20:42:41
URL: http://magdalenaolehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback