B L Å S T !

Godkväll allihopa! ♥
Gud, har inte hunnit blogga idag, har typ vart ute hela dagen o gjort massa saker.
Här är min dag:
Vaknade, åt frukost o gjorde mig iordning m.m
Åkte till K-hamn och åkte skridskor en stund
Hem och åt, slappa o så
Ner till K-hamn igen och åkte skridskor med familjen, ramlade och nu har jag inte lite ont i ryggen!
Träning i K-hamn till halv sju
Hem, duscha, äta o nu sitter jag vid tv:n och kollar på Blåsningen, haha fett kul! <3

HIHI, när jag var nere på isen så kom de en liten kille fram till mig o bara: Hej! Har du en hockeyklubba med dig?
Jag bara: Aa vadå då?
Han:- men åk o hämta den så spelar vi
Jag:- okeej, haha. Jag visste ju inte ens vem de va lixom!!! :D
Sen så stog vi typ o sköt jättelänge och jag bara, jaha lixom
Haha jag fattade verkligen ingenting, sen baar han dissa mig o åkte iväg, sen kom han tillbaka och börja ta våra grejer o massa :D haha roliga människor de finns asså! ;)

Åhh, vill verkligen inte till skolan igen. Helgerna går ju så sjukt fort.
Man får väl se fram emot lovet för att de ska gå snabbare iallafall ska vi börja spela handboll på gympan imn vilket är en av mina favvosporter. Lycka!! <3

Bloggar mer imorgon, om inte alla läxor kills me. Har ju prov denna veckan oxå ;O
Godnatt readers! ♥

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback