B A C K T O S C H O O L !

Tillbaka till skolan och de är seeegt!!
Började 08.30 och slutade som vanligt 15.40, *suck*
Imorse packade jag alla saker och åkte till skolan, sen skulle jag hämta loggboken i skåpet men den va borta! Och jag va helt säker på att jag hade den kvar i skåpet över lovet.
Eftersom jag skulle ha mentorstid med Urban fick jag lite smått panik eftersom man INTE får glömma loggboken.
Lyckades iallfall fjäska mig ur de och när jag kommer hem säger jag att jag har tappat bort loggboken.
Och mamma bara: jaha...men den råkade nog jag städa undan för ett tag sen. Sen går hon och hämtar den i ett skåp. ÅHHH!! Jag som hade letat som en galning hela dagen, men jag fick iallfall tillbaka den. HIHI :D

Haha, när vi åkte bussen hem så hade klockan på bussen fått damp och typ gick jättefort och bara började om hela tiden. De va dagens "grej of the day"!
Ha de!

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback