T U M L A R E N !

Hejhej allihopa! :)
Kom hem från Tumlaren nyss, sjukt kul eftermiddag. Måste göras om eller hur Rebecka&Magda? :D
Haha, enligt Beppe heter jag mjaowmjaow :D han är lite rolig han^^ :)
Idag var dt kort dag i skolan vilket var väldigt skönt, hade bara svenska, NO & SO.
Haha NO:n va bäst! Satt o pratade o flummade med Amanda, Matilda, Emma, Rebecka o Max ;)
Sen va Rebecka tvungen att byta plats trots att jag pratade typ dubbelt så mke som henne ;O Mats är liite konstig :D
HIHI roliig skoldag för en gång skull! :)

Sitter och pluggar engelska oregelbundna verb. Har ett stort prov/test på fredag o jag ska få alla rätt! :)
PluggPluggPlugg :)

Nu ska jag dricka smoothie, haha gjorde de igår oxå men de är så sjukt gott!
Lägger kske ut receptet senare om jag har lust att dela med mig av det, mohahaha :D
Sen måste jag baka till tjejkvällen imorn oxå så ni får hjälpa mig att bestämma:

Lyxig chokladkladdkaka eller Kärleksmums? Kommentera massa för jag kan inte välja!
Bloggar mer senare ♥

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer
Postat av: magdalena

wiii på tumlaren! :D

hallå jag ska ha det stora testet imn... :OOO ska råplugga nu!

KÄRLEKSMUMS FFS! passar bäst till temat :D eller en skiiiitlyxig kladdkaka hihih :D<3333333 looove<3

Postat av: maarioonn

kärleksmummmmmmmms (Y) =) en stor fin bokstav på din o INTE på min;o<3 hahahahha ;)

2010-02-03 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback