T H E S C H O O L G O E S O N

Hejhej! :)
De mesta i skolan va seegt som vanligt idag.
Först mentorstid, rätt chill ändå.
Sen NO, skulle egentligen haft HKK men hon va typ sjuk o så skulle andra gruppen ha o massa ;O ;)
Efter lunchen var det spanska, gillar spanska ändå. Inte så krångligt som jag trodde :)
Sen va de idrott :D mitt favvoämne (a) utmanade B i handboll och själklart vann ju den bästa klassen, A! :D
Gud va sura B blev asså, dom typ deppade efter matchen o va helt tysta. HIHI rätt åt dom som dom kaxar! ;)
Aa iallfall så va sista lektionen SO o jag&matilda fortsatte på våran fantasimyt.
Nu är jag iallfall hemma o sitter vid datorn o typ fixar lite på mitt rum, sorterar massa kläder o sånt :)

Senare ska jag blogga om en film! Typ en av mina miljoner favoritfilmer blir det men säger inte mer nu! :)

XOXO
/nathalieandersson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback