S Ö N D A G !

Då var det söndag igen då, sista dagen på lovet :( imorgon blir det tillbaka till skolan igen.
Fast det är ju påsklov vecka 14 sen :D
Iallfall så mår jag mke bättre idag, har tagit hostmedicin osånt så jag kommer till skolan till skolan imorn men jag frå inte gå på träningen :( hostar som en jag vetintevad!

Nu sitter jag och kollar på OS o bloggar, ikväll/natt slutar ju OS så man får ju passa på att kolla.
Sista tävlingarna med svenskar är ikväll på herrarnas Femmil, då är Markus Hellner och Anders Södergren med dom SKA slå norsken Petter Northug, han är såå dryg! :)
Bloggar nog inte så mycket mer idag men uppdaterar efter skolan imorgon!

XOXO
/nathalieandersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback